diumenge, 30 de setembre del 2012

El cicle de l'aigua!

Ahir va ploure tot el dia i la pluja és molt important perquè rega i neteja però no podem sortir a jugar a fora. La mama ens va tornar a explicar per què plou i després vam fer un dibuix amb paper xarol per veure bé el cicle de l'aigua. 
És un cicle perquè l'aigua que hi ha a la terra s'escalfa amb el sol i puja com el fum de l'olla perquè és vapor, es fan els núvols i després quan es refreden xoquen i fan caure l'aigua que porten i plou. Després el sol la torna a escalfar, torna a pujar el vapor i torna a ploure després d'uns dies i sempre és així. Per això es diu cicle de l'aigua.
Aquestes són les fotos de com ho vaig fer. Quan vaig acabar, el Daniel el va penjar en l'habitació meva i de l'Henoch, al lloc que li vaig dir, i m'agrada molt com ha quedat perquè la decora.

 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 

M'ha quedat així!


I així ha quedat penjat en l'habitació!



Publicat pel Pau

2 comentaris:

lorenzorc ha dit...

Quin treball més xulo i ben fet, ja m'agradaria a mi fer-lo també com vosaltres!! un petó

Unknown ha dit...

El Pau ha dit...

Gràcies Llorenç! Molts petons!