dimecres, 26 d’octubre del 2011

La caseta pels gats!

Vaig tenir una idea de fer una caseta pels gats però, ara, no me'n recordo per què. Si me'n recordo ja ho posarem.
Quan em vaig despertar vaig dibuixar, de seguida, la caseta perquè el Loren m'ajudés a fer-la quan vingués a casa i el dia que va venir la vam fer els dos. Va ser molt difícil i vam trigar més de dos dies per fer-la. 
El Loren em va fer moltes fotos mentre la construíem des de el principi però s'han perdut per l'ordinador i la mama i el Daniel no les han trobat encara. No passa res perquè ja apareixeran!!!!
Els gatets estan molt contents amb la caseta i jo també perquè l'hem fet molt bonica com jo la vaig dibuixar i també dormen a dins la caseta!
Jo vull que posem la caseta en un arbre perquè els gats els agrada pujar pels arbres!







Publicat pel Pau

3 comentaris:

Albert ha dit...

bon dia! que bé queda la caseta en fotos. No sabia que les fotos de la caseta tambe s'havien perdut :( pero es el que dius, ja apareixeran!! un peto ben fort a tots!!!!

lorenzorc ha dit...

Gràcies Pau per pensar en fer la caseta pels gats i sobretot per pensar en mi i poder participar i ajudar-te a fer-la, que m'ho vaig passar mooolt bé! guapo

Unknown ha dit...

El Pau ha dit i la mama ha escrit:

Gràcies Albert! La casa dels gatets és molt guay i jo i el Loren l'havíem fet!

Gràcies Loren, el que em dius és molt guapo. Un petó i adéu!