divendres, 13 de gener del 2012

M'agrada molt...

M'agrada molt jugar amb jocs d'ordinador per aprendre el cos humà, coses dels animals i la natura, matemàtiques  i moltes coses perquè tenim molts jocs divertits. També m'agraden els jocs dels nostres blocs i les cançons i els contes! 
També m'agrada jugar i ballar amb l'Henoch i que la mama pari la música per quedar-nos quiets i que la torni a posar per continuar ballant fins que la torna a parar i així tota l'estona fins que s'acaba la cançó!
També m'agrada molt jugar amb la Wii i tenim molts jocs xulis i divertits
M'agrada molt que vinguin les orenetes cada primavera. Ara estan al desert perquè és hivern i fa massa fred
M'agraden moltes coses, moltes, moltes i també m'agrada molt mirar el cel i les formes dels núvols amb la mama i l'Henoch. També m'agrada mirar els colors quan se'n va el sol!
 
 
Publicat pel Pau