dimecres, 23 de maig del 2012

Un peix pallasso entre els corals!

Avui la mama ens ha dit que si volíem fer un dibuix en un vidre amb pintures per pintar els vidres. Jo he fet un peix pallasso com el Nemo i també he pintat corals perquè aquests peixos viuen entre els corals.
M'ha agradat molt fer aquest quadre perquè brilla molt quan li dóna el sol! El penjarem a l'habitació amb el de l'Henoch o potser al rebedor o on quedin millor!
Ho he fet així!
Primer he dibuixat el peix pallasso amb un retolador, mirant el Nemo de joguina perquè em sortís bé i després l'he pintat!



Mentre s'assecava, he pintat el marc i la mama m'ha ajudat. L'he pintat de color índigo!


Després he pintat les línies negres del peix amb una pintura especial que es pinta amb l'ampolla mentre surt, sense fer servir el pinzell. Els corals els he resseguit amb color daurat.


Quan hem acabat, ho hem deixat perquè s'assequés tota la pintura.


Si el posem a la finestra queda molt xuli!!!!


Publicat pel Pau

1 comentari:

Daniel ha dit...

Et va quedar fantàstic Pau!!! M'ha agradat moltíssim.
Un petó molt gran per tu. :)